Saturday, March 5, 2011

HLG : Hikarimoji Lights Graffiti di MHI (Malaysia Hari Ini) TV3

Salam beautiful peoples =) Wahh.. saya terperanjat sebenarnya sebab dah 2 bulan tak jenguk blog, bukan ape, sebab bulan febuari 2011 adalah anatar bulan yang saya akan kenang sampai bila2 .. kenapa? hehe.. Ally Iskandar telefon saya pada suatu pagi yang hening hahahahah.. beliau menjemput team HLG untuk sesi temuramah di MHI .. masa menjawab telefon tu .. "Assalamualikum en. Faizal, saya Ally Iskandar dari TV3...." saya punye laa mcm... what?? ade orang nak prank ke ape ni hahahaha... disitulah bermulanya episod HLG dikenali dan mesej kami untuk mengembangkan Light Graffiti di Malaysia ni bermula.. =) Terima Kasih kawan2 yang follow blog saya ni, =) Di bawah adalah gambar yang kami rakam untuk MHI.. Helmi , Ally dan Zaim Iskandar. Sape yang tontong Show MHI pagi tu angkat kibod!! =)
Share contact biszign flickr biszign

No comments:

Post a Comment