Wednesday, October 24, 2012

Light Graffiti : Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri , Maaf Zahir Batin

kepada semua yang mengenali aku, di alam maya atau dialam fizikal , aku memohon ampun dan maaf dari hujung rambut afro aku, hingga ke kuku kaki ku, semoga dihalalkan makan minum, dan dihalalkan ilmu2 yang telah kalian berikan ..

Maafkan aku jika aku termaki, terhamun, ternganjing , terkutuk , tersindir , terkata , tergossip , terblock, terunfren , tersakitkan

hati , terterajang , tertampar , terbahan , terbuat bodoe , terjahanamkan , terpoyo , terlupa , tersekeh, terjotos dan segala2 ter-ter negatif .. sesungguhnya yang buruk itu dari aku, dan yang baik itu datangnya dari ALLAH S.W.T

thanx Nazrulhad Hashim Maroš Azwan Rizal Fareez Zainol Encik Amy Tawi yang tolong aku mase buat gambar ni, thanx banyak2

Feel free pakai gambar ni, nak wish kat kawan2 ke, kat famili ke , its not my best work , but bolehla untuk wish kan ... satu je mintak, link back to www.facebook.com/hikarimojilightsgraffiti

Thanks semua..

Jalan baik2 balik kampung ni..




.. peace

No comments:

Post a Comment